Kulturotwórcza rola dystrybucji internetowej aktualnego repertuaru kinowego

Data publikacji: 01.01.2013
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Tytuł: Badanie “Kulturotwórcza rola dystrybucji internetowej aktualnego repertuaru kinowego”. Raport podsumowujący z badań.

Autor: TOMO Group, ARC Rynek i Opinia

Rok wydania raportu: 2012

Finansowanie: Polski Instytut Sztuki Filmowej (PISF)

Opis: Polski Instytut Sztuki Filmowej zaprasza do zapoznania się z wynikami badań na temat kulturotwórczej roli dystrybucji internetowej aktualnego repertuaru kinowego. Badanie zostało zrealizowane za pomocą ankiet internetowych i wywiadów bezpośrednich. Wzięło w nim udział kilka tysięcy osób. Badanie widowni kinowej zostało przeprowadzone w 150 losowo wybranych kinach na terenie całej Polski. Główne kwestie poruszone w badaniu dotyczyły wizyt w kinie (częstotliwość, koszty, dojazd) i ściągania filmów z Internetu (powody, legalne i nielegalne filmy).

Zasięg: Polska

Język: polski

Słowa kluczowe: Polska, film, Internet, nowe technologie, widownia


Link: Kulturotwórcza rola dystrybucji internetowej aktualnego repertuaru kinowego